A wellness szállodák magasabbra értékelik saját minőségüket, mint vendégeik – derül ki Karakasné Morvay Klára, a Budapesti Gazdasági Főiskola (BGF) adjunktusának kutatásából. A kérdőíves vizsgálat közel 50 wellness szálló mintegy 815 magyar szállóvendégével, valamint 23 szállodai szakember megkérdezésével készült – közölte a BGF. Az öt szolgáltatásminőségi jellemző – a tárgyi környezet, szolgálatkészség, megbízhatóság, biztonság és empátia – közül a vendégek kizárólag az elsőt értékelték magasabbra, mint maguk a hotelek. A kutatás szerint, bár a hazai vendégek alapvetően elégedettek a wellness szállodákkal és a szolgáltatások ... |
2014. július 16., szerda
Nem is olyan jók a wellnes szállodák
Feliratkozás:
Megjegyzések küldése (Atom)
Nincsenek megjegyzések:
Megjegyzés küldése