A magyar lakosság 86 százaléka rendelkezik internet hozzáféréssel, ám mindössze 28 százalékuk vásárol rendszeresen termékeket a világhálón keresztül – derül ki az eMAG online kereskedő felméréséből. Az eMag ügyvezető igazgatója szerint az online kereskedelem számára nagy kihívás, hogy bár a felhasználók egyre több időt töltenek online mobileszközökön, vásárlásra még nem használják azokat – idézi az MTI-hez eljuttatott közlemény Iulian Stanciu-t, az eMAG ügyvezető igazgatóját. A megkérdezettek 61 százaléka asztali számítógépen, 57 százaléka mobiltelefonon, 55 százaléka notebookon, 17 százaléka pedig táblagépen internetezik, mitöbb ... |
2014. július 22., kedd
Nem szeretünk neten vásárolni
Feliratkozás:
Megjegyzések küldése (Atom)
Nincsenek megjegyzések:
Megjegyzés küldése