Jelentősen növelte a közép- és felsőkategóriás mobiltelefonok eladását a Huawei – derül ki a kínai információs és kommunikációs technológiai konszern fogyasztói üzletágának harmadik negyedéves jelentéséből. A cég az MTI-hez eljuttatott közleményében ismerteti: a fogyasztói üzletág 26 százalékkal növelte értékesítéseit a tavalyihoz képest, 32,03 millió telefont adtak el a szeptember végéig tartó három hónapban. A készülék-eladások mintegy negyedét kitevő közép- és felsőkategóriás mobilok értékesítése 162 százalékkal bővült. Emlékeztetnek arra, hogy az elmúlt három évben a Huawei az alsókategóriás termékekről a közép- és ... |
2014. november 2., vasárnap
Dübörög a Huawei
Feliratkozás:
Megjegyzések küldése (Atom)
Nincsenek megjegyzések:
Megjegyzés küldése