Az innovációk ötöde válik sikeres tömegtermékké a bevezetést követő egy évben Magyarországon – derül ki a GfK Piackutató és az Év Terméke Díj közös felméréséből, amelyet az MTI-hez is eljuttattak. A kutatás keretében több száz új innovációt vizsgáltak, majd csoportosítottak a bevezetést követő egy éven belül elért teljesítményük alapján. A felmérés szerint az új termékek 47 százaléka sem jelentős vásárlói bázist, sem jelentős ismételt vásárlást nem tud elérni, így a bukott termékek közé kerülnek. A sikeres, nem tömegpiaci termékek közé az újdonságok 29 százaléka tartozik. Végül 4 százalékos újravásárlási aránnyal rendelkeznek azok ... |
2014. december 7., vasárnap
Minden ötödik innováció sikeres
Feliratkozás:
Megjegyzések küldése (Atom)
Nincsenek megjegyzések:
Megjegyzés küldése