2015. január 27., kedd

Magyar Posta: 1,6 millió megy reklámokra

Az Initiative Média Kft. nyerte meg a Magyar Posta Zrt. beszerzési igazgatóságának 1 milliárd 690 millió forintos keretösszegű, médiaügynökség-kiválasztási tenderét – az eredmény a hétfői Közbeszerzési Értesítőben jelent meg. A kiírás 2014-re és 2015-re szólt, a tárgyalásos közbeszerzésre két ajánlat érkezett, de a másik ajánlattevő nevét nem közölte a kiíró. A tendert lezáró döntés tavaly december 18-án született. A feladat: médiatervezés, médiafoglalás- és vásárlás, különös tekintettel hirdetések megjelentetésére, illetve kampányok szervezésére. A hirdetéseket a nyomtatott, az elektronikus és online médiában, valamint a kültéri ...

  • Magyar Posta: 1,6 millió megy reklámokra
  • Nincsenek megjegyzések:

    Megjegyzés küldése