Új, hároméves turisztikai marketingstratégiát dolgozott ki a 2015-2017 közötti időszakra a Magyar Turizmus (MT) Zrt. – jelentette be Faragó Péter, az MT Zrt. vezérigazgatója az Utazás kiállítás első napján, az Utazás Fórumon csütörtökön Budapesten. Az MTI tudósítása szerint elmondta: a zrt. feladata változatlanul Magyarország turisztikai kínálatának bemutatása, népszerűsítése külföldön és belföldön egyaránt. Mind a turizmusban, mind az agráriumban Magyarország versenyképessége a magas minőségű és jó áron értékesíthető szolgáltatásokon és termékeken alapszik – mondta. Leszögezte: tény, hogy az ágazat 2014-ben rekordévet zárt. A ... |
2015. február 26., csütörtök
Új módszerrel reklámozzák Magyarországot
Feliratkozás:
Megjegyzések küldése (Atom)
Nincsenek megjegyzések:
Megjegyzés küldése