2015. március 7., szombat

Csípik az online vásárlást

Az európaiak 80 százaléka elégedett az online vásárlásokkal, míg a boltival csak 67 százalékuk derül ki a UPS logisztikai szolgáltató legfrissebb, reprezentatív felméréséből. A kutatás rámutatott, hogy az európai fogyasztók online is elvárják a tökéletes vásárlói élményt, a termékek ára és a szállítási idő kulcsfontosságú, a nyilatkozók 58 százaléka hagyott már félbe vásárlást a túl hosszú kiszállítási idő, vagy a kiszállítási dátum hiánya miatt. A megkérdezettek 87 százaléka hajlandó tenni az ingyenes kézbesítés érdekében, 43 százalékuk például további termékeket vesz, a vevők harmada pedig hajlandó többet várni a kiszállításra. ...

  • Csípik az online vásárlást
  • Nincsenek megjegyzések:

    Megjegyzés küldése