Mintegy 4 milliárd forintért 940 tonna húsvéti édességet forgalmazott az élelmiszer-kiskereskedelem a tavalyi szezonban, értékben 12 százalékkal, mennyiségben pedig 6 százalékkal többet, mint egy évvel korábban – állapítja meg a Nielsen Kiskereskedelmi Indexe. A piackutató vállalat keddi közleménye szerint a piacon továbbra is a tojás- és a nyúlfigurák domináltak, ugyanakkor a csokoládényúl 41 százalékos piaci részesedéssel megelőzte a szezonális édességek teljes forgalmának 39 százalékát adó csokitojást. Utánuk a hagyományos és a speciális húsvéti csomag következett, együttesen 10 százalékos értékbeli piacrésszel. Az egyéb ... |
2015. március 17., kedd
Népszerűek a húsvéti csokinyulak!
Feliratkozás:
Megjegyzések küldése (Atom)
Nincsenek megjegyzések:
Megjegyzés küldése