Enyhén javult az ügyfélkiszolgálás színvonala Magyarországon a ClientFirst Consulting Kft. próbavásárlásos vizsgálata szerint – tájékoztatta a cég az MTI-t. A közlemény szerint a svéd Better Business World Wide próbavásárlásokkal foglalkozó cég koordinálta tizenegyedik vevőkiszolgálási felmérés során 69 országban, átlagosan 10 ezer próbavásárlást végeztek, az eredmények több mint 1,7 millió válasz értékelésével készültek. Magyarországon a korábbival azonos arányban, a vizsgált esetek 93 százalékában köszöntötték a vevőket az üzletekben, 51 százalékban történt kapcsolt értékesítésre vonatkozó ajánlás, ami 1 százalékkal jobb ... |
2015. április 6., hétfő
Jobban bánnak velünk az eladók
Feliratkozás:
Megjegyzések küldése (Atom)
Nincsenek megjegyzések:
Megjegyzés küldése