Magyarországon a fogyasztói bizalom indexe az első negyedévben 57 ponton állt az előző negyedévi 54 pontot követően – közölte a Nielsen kedden az MTI-vel. Közleményében a piackutató cég hangsúlyozza, hogy Magyarország ahhoz a tizenöt európai országhoz tartozik, ahol emelkedett a fogyasztói bizalmi index az idei első negyedévben a tavalyi negyedik negyedévhez képest. A Nielsen felméréséből kiderült: a magyar válaszadók 23 százaléka kedvezőnek látja a személyes pénzügyi kilátásait a következő tizenkét hónapra, a tavalyi negyedik negyedévben ez az arány 22 százalék volt. A vásárlási kedvet a megkérdezettek 19 százaléka ítélte ... |
2015. május 19., kedd
Bizakodóbbak a magyarok
Feliratkozás:
Megjegyzések küldése (Atom)
Nincsenek megjegyzések:
Megjegyzés küldése