Érthetőbbek a földgáz- és villamosenergia-szolgáltatók számlái, növekedett az elégedett ügyfelek száma – derült ki a Magyar Energetikai és Közmű-szabályozási Hivatal (MEKH) legfrissebb felméréséből. A MEKH tájékoztatása szerint a korábbi évekhez hasonlóan 2014 őszén is kérdőíves vizsgálatot indítottak a földgáz- és villamosenergia-felhasználók elégedettségének felmérésére, ennek egyik kiemelt területe a számlákkal kapcsolatos vélemények gyűjtése és elemzése volt. A megkérdezett lakossági fogyasztók 88 százaléka jónak értékelte a villanyszámlák értelmezhetőségét, földgáz tekintetében 86 százalék minősítette jónak a számlákat, ami ... |
2015. június 26., péntek
Érthetőbbek lettek a számlák
Feliratkozás:
Megjegyzések küldése (Atom)
Nincsenek megjegyzések:
Megjegyzés küldése