Pécsről óvatos becsléssel is legalább tízezer ember követi a legnagyobb hazai boltláncok Facebook-üzeneteit. Az üzletek egymásra licitálva próbálják nyereményjátékokkal, vicces – vagy éppen az ízléstelenség határát súroló – képekkel a boltba csábítani az embereket. Megnéztük, hogyan ajánlgatnak. Érdemes lesz az Aldi-ig görgetni… Tesco – nyereménydömping Az egyik legnagyobb és Pécsen valószínűleg a legtöbb bevételt elérő hiper, a brit Tesco szinte minden nap kisebb-nagyobb nyereményeket osztogat a közösségi oldalon. A játékok között van, hogy képeket kell beküldeni és a legtöbb like-ot elérőket jutalmazzák utalvánnyal, de vannak ... |
2015. július 10., péntek
“Betojás…, a pitába!” – FB-n nyomulnak a multik
Feliratkozás:
Megjegyzések küldése (Atom)
Nincsenek megjegyzések:
Megjegyzés küldése