A termékkategória 2010-es piaci megjelenése óta a tavalyi negyedik negyedévben csökkent első alkalommal a táblagépek forgalma, a teljes éves forgalom azonban szerény mértékben növekedett, a kisebb márkák pedig a nagyobbak kárára növelték piaci részesedésüket – derül ki az amerikai International Data Corporation (IDC) piackutató vállalat negyedéves piaci elemzéséből. A 2014-es negyedik negyedévben 76,1 millió táblagépet és leválasztható billentyűzetes (2-in-1) készüléket értékesítettek a világpiacon, 3,2 százalékkal kevesebbet, mint egy évvel korábban. Tavaly összesen 229,6 millió táblagép kelt el, 4,4 százalékkal több, mint ... |
2015. február 3., kedd
Nem kell már a táblagép?
Feliratkozás:
Megjegyzések küldése (Atom)
Nincsenek megjegyzések:
Megjegyzés küldése