2015. április 25., szombat

A magyar cégvezetők nem vevő-orientáltak

A magyar cégvezetők kreatívak, jól képzettek, valamint tisztában vannak a piac működésével, ugyanakkor meglehetősen passzívak, és gyenge lábakon áll náluk a vevő-orientáltság – derül ki egy kutatásból, amelyet mintegy 1000, Kelet-Közép-Európában dolgozó vállalati vezető megkérdezésével készítettek a TARGET Executive Search személyzeti tanácsadó cég megbízásából. A felmérés során Magyarország mellett Lengyelországban, Romániában, Csehországban, Bulgáriában és Szlovákiában élő külföldi cégvezetőket kérdeztek meg négy téma köré csoportosítva arról, hogy versenyképesek-e a régióban a helyi cégek. Rákérdeztek az általános üzleti ...

  • A magyar cégvezetők nem vevő-orientáltak
  • Nincsenek megjegyzések:

    Megjegyzés küldése