Díjat nyert a Chicagói Nemzetközi Filmfesztivál televíziós versenyén a Zeneakadémia imázsfilmje – adta hírül az MTI. A Lisztérium – ahol él a zene című klipje az intézményi arculattal foglalkozó reklámfilmek között bizonyult a legjobbnak, a Silver Hugo-díjat szerdán adták át az amerikai nagyvárosban. A 2015 januárjában bemutatott spot célközönsége az a réteg, amelynek érdeklődésén kívül esik a komolyzene, de nyitott az új, eredeti élményekre. Ezért a film nem a 140 éve alapított intézmény hagyományait, hanem a Zeneakadémián születő zene katartikus erejét, a Nagyterem egyedi atmoszféráját kísérelte meg a rendelkezésre álló 40 ... |
2015. április 23., csütörtök
Amerikában díjazták a magyar imázsfilmet
Feliratkozás:
Megjegyzések küldése (Atom)
Nincsenek megjegyzések:
Megjegyzés küldése