A banki elszámolással összefüggésben növekedett az ügyfélforgalom az MTI által megkérdezett hitelintézeteknél, az érdeklődők többnyire értelmezési kérdéseket tesznek fel a bankok által kiküldött értesítésekkel kapcsolatban. A Raiffeisennél az utóbbi napokban nőtt az ügyfélérdeklődés, elsősorban értelmezési kérdésekkel fordulnak hozzájuk az ügyfelek, hiszen a jogszabályi mintának megfelelően nagyon komplexek a kiküldött értesítő levelek. Főként a lejárt hitellel rendelkezők érdeklődnek, mivel nyilatkozni kell, hogy hova kérik a visszajáró pénzt; ez néhány hétig még jelentős forgalmat idéz elő – közölték az MTI-vel. A Raiffeisen ... |
2015. május 6., szerda
Egymást tapossák az ügyfelek a bankoknál
Feliratkozás:
Megjegyzések küldése (Atom)
Nincsenek megjegyzések:
Megjegyzés küldése